Acció Cultura Viva 2023

setembre 24 / 11:00 am 6:00 pm

Final de festa a la Nau Bostik

L’Acció Cultura Viva vol ser un espai amable per a totes les veïnes i veïns de la ciutat i pels artistes i totes les persones que s’han involucrat en la seva organització i el fan possible. L’Acció Cultura Viva és un projecte pensat, organitzat i produït col·lectivament pel teixit musical i cultural de la ciutat amb l’impuls de l’Institut de Cultura de Barcelona, el suport de la Direcció d’Economia Social i Solidària i Alimentació Sostenible de l’Ajuntament de Barcelona i el Districte de Sant Andreu.

Un festival de projectes barcelonins de molts gèneres musicals

I s’acaba l’Acció Cultura Viva diumenge 24 a la Nau Bostik, reivindicant l’autogestió, amb un final de festa per tots els públics a partir de les 12 del migdia. Amb la ja clàssica Fira del Disc Independent; un concert de jazz fusionat amb flamenc amb la saxofonista Alba Alsina; els sons imparables salseros amb les lletres sempre necessàries i reivindicatives del punk estatal amb The Salsa Punk Orchestra; i acabant amb una sessió d’una dj i cos de ball amb DYAMISE SQUAD que farà sonar dancehall, dembow, afrobeats, hip hop, tecno tropical, funky, cumbia… un final de festa ple de ball!

11.30 – 17 h → Fira del Disc Independent
12 – 13 h → Alba Alsina Quintet
13.00 – 13.30 h → LotoDisko
13.30 – 14.30 h → The SALSA PUNK Orkestra
15 – 17.30 h → DYAMISE SQUAD

Tots els escenaris del festival disposaran d’un espai accessible. En cas de necessitar un espai habilitat per a persones amb diversitat funcional o movilitat reduïda, si us plau, escriviu a culturaviva@bcn.cat i gestionarem la petició.


Alba Alsina QUINTET

THE SALSA PUNK ORKESTRA

DYAMISE SQUAD

Més info: https://www.barcelona.cat/culturaviva
Gratuït