Concert Big Band O.L.I.
Concert de la Big Band ‘O.L.I.’ amb la participació d’alumnat de l’ESMUC i d’altres escoles de música.
Concert de la Big Band ‘O.L.I.’ amb la participació d’alumnat de l’ESMUC i d’altres escoles de música.
Estem encantats de presentar a la nostra sala el conte Mi Papá es un Hada, el conte de Noa publicat amb l’editorial @editorialsaralejandria.
Diumenge 21 de gener de 10 h a 19 h. es durà a terme el Two Market de tot a 1 €, aquí a la Nau Bostik.
Acte informatiu en suport a la vaga de les infermeres,TCAI i GIS del CAP de la Sagrera.
T’agraden els jocs de taula? Vine a la Primera Devir Fest de l’any!
L’entrada no requereix reserva i és gratuïta, així que no teniu excusa.
El divendres 26, la comunitat educativa farà una trobada, per tal d’impulsar accions en el marc de les escoles i centres educatius de Catalunya, envers el poble palestí.
Two Market i El Penjador Events obren nova proposta per a tots els amants del Vintage, més de 3 tones! a un preu increïble!
Exposició GIANTS és una proposta que et submergirà en un espai com la nau de B-Murals, que té una altura de 7 metres, on podràs caminar entre gegants construïts amb geometria.
A la conferència presencial i en línia «L’artivisme per la Pau a Palestina», conversarem amb diverses artistes per a conèixer la realitat de la població refugiada de Palestina a través de l’art.
Festival d’edició independent, amb editorials independents, fanziners, autoeditats, jocs i activitats.
Torna el Saló de vins naturals, amb la participació de més de 50 cellers 100% naturals, que us donaran a conèixer el seu projecte vinícola.
Aniversari carnavalero de la Nau Bostik, vine a fer unes ballaruques i gaudir dels 9 anys de vida. Entrada lliure i gratuïta.
Diumenge 18 de febrer de 10 h a 19 h. es durà a terme el Two Market de tot a 1 €, aquí a la Nau Bostik.
CARNAVALIA un xou de la Patrulla Marica, ple de música, fantasia i molta diversió.
Rumba a la Nau Bostik Nau km14 (planta baixa) Entrades: anticipades 8 € – Taquilla 10 €
La Sala Basiana, us convidem al concert solidari al 29 de febrer a les 19:30 h organitzat per Asha And The True Ones.
El 2 i 3 de març torna l’esdeveniment amb més engranatges de l’any! Que els transportarà a una singular vetllada.
Dissabte 9 i diumenge 10, Two Market i El Penjador Events obren nova proposta per a tots els amants del Vintage, a un preu increïble!
Inauguració Solo-Show
LANDSCAPES OF US de Majka Tkáciková, a la Galeria de B-Murals.
Joan Linux posa els nostres ulls de lector davant el visor de la seva càmera, per ensenyar-nos els carrers de Barcelona.
El 16 de març, tenim el plaer i l’orgull de presentar-los el 22è Festival de cant ofert per l’acadèmia de cant MadiSound Studios.
Diumenge 17 de març es durà a terme el Market de tot a 1 €, més de 1500 Kg de roba. De 10:00 h del matí i fins les 19:00 h.
La Panchita Records presenta la 3a Panchita’s Session amb la banda del segell «Panchita Soul Adventurers».
Som un front comú de moviments, col·lectius i persones que compartim l’ambició i el desig d’empènyer una transició ecosocial a Catalunya.
Aquest diumenge 14 d’abril, els grups de salsa de la Bostik autogestionen el vermut salsero.
A través de l’organització d’esdeveniments, immersius i de petit format, es pretén unir la poesia amb la llum en una experiència única pels assistents.
Torna la trobada de sòcies de Sostre Cívic! Un espai per conèixer-nos, formar-nos i debatre sobre els nostres projectes.
Veniu a gaudir dels 3 tallers familiars, que organitzem a l’espai exterior de la Bostik: retrats, joc i cuina.
Tot a punt per al pròxim vermut musical a la Nau Bostik amb les impressionants The Sparkles.
Diumenge 21 d’abril es durà a terme el Market de tot a 1 €, més de 4500 Kg de roba. De 10:00 h del matí i fins les 19:00 h.
Inauguració de l’exposició de fotografies del barri de La Sagrera, realitzades pel Xavier Basiana.
HOLY SHIT trenca el tabú de parlar dels excrements humans i mostra maneres de sortir del carreró sense sortida de tirar i oblidar. Alimentar el món i mitigar la crisi climàtica tornant a posar la nostra caca al bucle.
El diumenge 28 d’abril, vine a passar-ho bé, el dia internacional de la fotografia estenopeica; la més primitiva, crua i alhora accessible.
Des de Mescladís estem molt feliços d’anunciar el llançament del tercer número de la Revista Convit/e.
Cultura de Base de Barcelona us convidem a participar d’un debat entre els representants de les forces polítiques progressistes i els agents del sector cultural.
Torna un any més el Bill Festival, és la teva trobada anual de la il·lustració, amb tallers, conferències, passi de curts…
L’alumnat de Grau i de Màster de les especialitats interpretatives i de Direcció mostrarà les competències assolides al llarg del curs en una actuació oberta al públic.
Diumenge 19 de maig de 10 h a 19 h. es durà a terme el Two Market de tot a 1 €, aquí a la Nau Bostik.
La llum i el color ompliran de bones vibracions aquest matí tan especial. Animeu-vos i compartiu el vostre art amb ANSEDH!
Us hi esperem!
Chantal Vizcaino està preparant una exposició per a ajudar a Palestina.
Una part de la recaptació de la venda de les obres, anirà destinada a UNRWA.
VegFest és un festival vegà organitzat per AnimaNaturalis, a benefici de les seves campanyes en defensa de tots els animals.
Si tens un projecte artístic, t’estàs formant en l’àmbit de les arts i el disseny i vols donar-te a conèixer, tens un projecte emergent i sostenible, aquesta és la teva oportunitat!
Jornada de jocs de taula, per a tota la familia
Volem convidar des de l’Horstik de la Nau Bostik al veïnat de la Sagrera a participar fent escocells en els arbres de l’entrada del recinte.
El 15 de juny, tenim el plaer i l’orgull de presentar-los el 23è Festival de cant ofert per l’acadèmia de cant MadiSound Studios, de la Nau Bostik.
Torna el mercat ambulant més barat de Barcelona! Més de 4 tones de roba de segona mà i Vintage
Presentació de la «Biblioteca Nova Babilònia» de la Nau Bostik, una nova biblioteca popular i social, oberta a tothom, especialitzada en arquitectura, urbanisme, art, fotografia, Barcelona -i els seus barris- i teoria política.
Mostra de treballs de grau d’enguany del Màster en Fotografia i Disseny d’Elisava: All that Matters.